Re: SMD páskovaèka a pásky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 10 16:07:45 CEST 2020

Děkuji.
Ano, díval jsem se, že některé ty odkazy vedou na jiné (testovací a
podpůrné) produkty.
Minimálně ten poslední je skutečně dodavatel pásek.
Ale (jak jste to pěkně vyjádřil) "so vsetkymi atributmi krajiny povodu". :-(

Co mě ale nenapadlo je, že to dodávají bez krycích pásek.
Naivně jsem si myslel, že je jen nemají na fotce, protože nejsou
fotogenické.

Díky za odpověď (a za smutnou zprávu, že zřejmě budu ještě zvlášť shánět
krycí folii).
PL