Doporucte UPS na doma

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 10 12:46:43 CEST 2020

Dobry den

shanim nejakou UPSku na doma, vykon tak do 1000VA staci, ale chci
aby mela aspon 4 plnotucne aku 12V/7Ah aby to chvili vydrzelo.
Staci offline ci line interactive, hlavne to nesmi vydavat zadny
hluk kdyz je v klidu.

Co jsem koukal tak 4 AKU maji UPS s vykonem tak 2000VA a vetsi,
a taky vsude pisou nejaky hluk, ale nepisou zda to je v klidu
nebo jen kdyz to pracuje.

Nemate nekdo doma ci v praci neco co by odpovidalo pozadavkum
a mate s tim pozitivni zkusenot ?