Design electronics like it is 70's at CERN

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Červen 10 11:43:26 CEST 2020

Tie smradlave boli elektrostaticke kopirky.

Papier obsahoval vrstvu oxidu zinacnateho pod plastom, ktory sa nabil a
nasledne svetlom vybil. Toner bol v nejakom rozpustadle, zachytil sa na
nabitych miestach.

Ten smrad bol od toho rozpustadla. Samotny papier bol tazky, odporny na
dotyk, a na prstoch zanechaval neprijemny pocit.

Mal som z takej kopirky kopiu Ciernych baronov. Po precitani som bol
mierne nafetovany.

-m-