[OT] Aky roboticky vysavac do maleho bytu?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Červen 9 16:32:47 CEST 2020

Rozumné doporučení:
Máme jeden, kterej bydlí pod skříní a chodí si ven když nejsem doma. Je
dobré, aby se o sebe dokázal postarat, on chodí ven celkem často, nemáme
domácí zvířata, takže každé pondělí, středa, pátek. Nikam nepadá, pokud
sežere kabel na zemi, tak to pozná, tiše si sedí a čeká až ho někdo
vysvobodí. Má ten zmíněnej senzor přiblížení, takže do věcí ťuká opravdu
v malé rychlosti jen tak jemně.
Nemá žádný sofistikovaný mapový software, takže na koberci udělá pro mne
náhodný zmatený obrazec. Nemáme žádné komplikované místnosti do tvaru
dvojitého L, takže si projde co je potřeba. Pokud se mu podaří
proniknout do práelny, tak asi trpí klaustrofobií a trvá mu dlouho, než
se dostane ven, pak ostatní místnosti uklidí o něco méně, protože mu
začnou docházet baterky, ale moc to neva, protože za dva dny to dodělá.
Neposílá žádné informace o nábytku do žádného cloudu. Má na sobě pár
světýlek, podle kterých se pozná, jak se mu minule dařilo, ale nikdo na
ně nekouká.