Re: Klíč Peugeot

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Červen 9 16:31:43 CEST 2020

Dobrý den,

To zkusím. V planžetě určitě není. Nechával jsem si vyfrézovat novou.
Takže nová planžeta, nový obal, jenom tišťák původní. Starou planžetu s
vymačkaným obalem mám. Takže si zkusím sednout do auta s novým klíčem (s
tišťákem) v kapse do auta, a zkusím nastartovat tím prázdným klíčem.
Potom zkusím dát ten nový klíč někam úplně pryč, mimo dosah :-)
To mě nenapadlo vyzkoušet :-)

S pozdravem,

--
  Ales Filip