Re: Klíč Peugeot

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Červen 9 16:17:54 CEST 2020

Jenom pro klid mé duše jsem si prošel nějaké ty popisky.

Takže 5110 nemá cenu řešit, to je integrovný vysílač 434MHz ASK/FSK a
spoustu dalších zkratek. Prostě rádio. Celé jméno TDK5110F
https://www.infineon.com/dgdl/Infineon-TDK5110F-DS-v01_01-EN.pdf?fileId=5546d4625debb399015e289b2fe23dc8

Podstatný je ten E33L61D. To jsou dva v jednom pokud tedy správně čtu.
Je v něm transponder hitag2 (podobný třeba PCF7936). A pak key fob kodér
nazvanej honosně RISC Controller.
Je hezké se podívat, jak je v tom obvodu nacpanej ten transponder.
https://media.digikey.com/pdf/Data%20Sheets/NXP%20PDFs/PCF7x41ATJ.pdf

Na čipu je 512 bajtů eeprom, která se nechá pájet teplotou do 232,5°C
podle JEDEC 22 A113D

Jak jsem tak pochopil, tak existuje několik verzí plošňáku (a tedy i
použitého čipsetu), které se identifikují podle toho největšího nápisu.
Ve tvém případě E25CI009 pokud dobře čtu.

Takže se podívej, co ti číňan pošle (sázím na PCF7941) a pak se směle
pusť do přehazování. Teda pokud máš dobrej teploměr.

Já bych tedy nepřehazoval, šel bych do toho tak, že bych slepil
stávající klíček do nějaké minimální podoby a našel si návod, jak přidat
třetí klíček, když už dva mám. Bude v něm něco, že se jeden z klíčků
zapíchne do zámku v kufru a druhý do zapalování, pak se různě bliká s
blinkrama a ostatníma páčkama. Ten v kufru se zajisté spokojí jen s
funkčním transpondérem a na to ti v podstatě stačí ten E33L61D, pokud
nemá moc nožiček vyzkratovaných. Takže trochu izolepy a je to doma. Pak
máš tři klíčky na jedno auto, takže tenhle šrot zabalíš doma do obálky a
100km jezdíš s číňanem.