Detektor kabelu

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Červen 9 14:21:10 CEST 2020

Ja som pri prerabke bytu prevrtal telefonny kabel.
Podla merania som ho vyskratoval. Tak som skusil pomocou ohmetra vypocitat priblizne miesto.
Nepodarilo sa . Odpor skratu bol ohmicky dost velky na to, aby ovplyvnil vysledok merania do nepouzitelnosti.
Tak som nasledne zobral VNA analyzer. V rezime generator pustal do neho rozne frekvenci a pomocou prijmaca
hladal nejake miesto ktore by nieco napovedalo. Nic. Nasledne v rezime TDR hladanie odrazu. ZAse nic
V zavere teda nepomohol ani tento sofistikovany pristroj.
Skoda ze som nevyskusal 7400 :)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of sam.hw
Sent: 9. júna 2020 10:38
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Detektor kabelu

Zdravim,

kdysi jsem si taky udelal 'bzucak' z 7400 a poustel do kablu, ktery jsem pak detekoval snimacem na kytaru pripojenym na baterkovy zesilovac - ted uz si nepamatuji, jestli s mba810, nebo to uz bylo s MDA2020

a oproti 'profi' zarizenim, co mi pujcili kamaradi, tak toto opravdu fungovalo perfektne

:)

Sam