Re: [OT] Je možné uškrtit člověka tak, aby zemřel až se zpožděním?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 9 00:23:22 CEST 2020

Proč?
Já to myslím jako zcela seriózní otázku.
Chyba byla, že jsem to neoznačil jako [OT]. To jsem teď napravil.
Omlouvám se.

Opravdu mi vrtá hlavou, že se mluví u uškrcení, což (podle mě) není správné.
Jistě na jeho smrti měl ten policejní zásah zcela zásadní vliv, to snad
nikdo nezpochybňuje.
Ale mělo by to snad být označeno jinak.

PL