Re: Klíč Peugeot

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červen 8 22:33:12 CEST 2020

Dobrý den,

V tom klíči nic jiněho, než ten tišťák není. Sám jsem si předělával
podobný klíč, a stačilo přehodit do jiného pouzdra ten tišťák, a
planžetu klíče.
U starého Renault Scenic byl v klíči tišťák s DO, a ještě kostička s
RFID čipem. V tomto klíči není. Nevím, jak to funguje.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora