kolko inzinierov treba v CERNe na instalaciu kablu

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Červen 8 14:21:58 CEST 2020

zdravim osadenstvo,

asi som to uz davnejsie spominal, vo svojej dobe (2012) moj "velmi
inovativny navrh" distribucie referencnej fazy v novom linearnom
urychlovaci sposobil velky rozruch v konzervativnych inzinierskych kruhoch.

Dnes chcel kolega par fotiek z realizacie do nejakej prednasky. Ked som
teraz ten velky youtuber uz so 16-timi odoberatelmi a zachvilu uz
nebudem muset pracovat, zdokumentoval som to aj pre buducnost :-)

https://photos.app.goo.gl/u75r1pNEnuikRWJe6

Takze kolko prekvalifikovanych inzinierov treba v CERNe na instalaciu
jedneho kablu? Nieco cez 50.

b.