MECH: orisek/bit 1/4 na zavitnik ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červen 8 08:53:39 CEST 2020

jeste me napadnul, po studiu na webu, pouzit TVARECI zavitnik, coz se u
hliniku doporucuje. nevim ale jak je to s rucnim pouzitim. nepotrebuju
super zavit, vetsinou mam k dispozici hloubku 6-8mm a uchyceni stoubku s
utazenim s citem to bohate staci. mozna predvrtavat vetsi prumer a
trochu to osidit. zrovna 7075 byla spis vyjimka do ceho rezu, jinak
hlinik obecne co prijde pod ruku, tedy mekci. mazu jen lihem, ale u 7075
se mi osvedcil olej MWF. smrdi, spini, blbe se sundavaj spony, ale maze
ok :-).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65