Re: Klíč Peugeot

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Červen 7 22:40:30 CEST 2020

Dobrý den,

Ten tišťák je zlomený. Propojit cestičky by asi šlo, ale potom s tím
někam odjede 100km, klíč mu upadne na zem, a už se zpátky nedostane.
Má ještě druhý, který teď používá. Takže zkusím tu čínu. Když to
nepůjde, tak si bude muset koupit nový, a nechat ho nakódovat.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora