[OT] Backup na linuxu (RPi)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Červen 7 12:27:50 CEST 2020

Zdravim,
Jsem linuxem (skoro) nepolibeny, koupil jsem si na hrani RPi 4.
Zatim je to (self)edukacni projekt, casem se snad vyvine v neco (pro mne)
pouzitelneho. Rozhodl jsem se jit cestou containteru (docker) - uz proto,
ze se o nem taky chci neco dozvedet.Ovladani se snazim resit pres Portainer
(proto, ze mam rad klikatka). Zatim jsem si tam rozchodil
(mediawiki+mariadb) a jejich data/databaze mam v adresarich na hostu, jako
dalsi bych rad vyresil (automaticke) zalohovani techto dat. Prosim o
radu/nasmerovani. Pozadavky:
- male a nenarocne (RPi)
- jednoduche na ovladani (idealne klikaci pres WEB)
   - co/kdy se ma zalohovat, kam, jak casto, idealne s moznosti udrzovat
nejaky pocet zaloh a mazat prebytecne)
- bydlici v dockeru
- moznost obnoveni bez instalace toho zalohovaciho SW (takze asi bezny tar)
Potesi:
- moznost vyberu kam zalohovat vcetne FTP, SMB, NFS, SFTP
- rozdilove zalohy (nevim zda to je na linuxu bezne)

Dik za kazdou radu:)
Marek