Re: Klíč Peugeot

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Červen 7 12:23:13 CEST 2020

Dobrý den,

Bohužel je popraskaný. něco mu na to v dílně spadlo. Tady by mu v
Autoklíčích udělali nový, včetně nakódování, ale chtějí za to 2500Kč :-(
Našel jsem teď na ebay úplně stejný tišťák za 110Kč, tak to asi risknu.
Na tom starém se už nedá nic zkazit, a ty 2 obvody jsou mechanicky v
pořádku.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip