RE: zapínání TV pomocí settopboxu

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Červen 6 19:51:12 CEST 2020

Na bastlení rozdvojky bych se vykašlal. Stačí nejlevnější USB hub.

Používám na TV, kde se zapnutím TV zapne SSR připojené na USB a připojí napájení switche.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Saturday, June 6, 2020 2:39 PM
To: HW-news
Subject: Re: zapínání TV pomocí settopboxu

Jako že to měří rozdíl spotřeby stb ve standby a zapnuto? Aby tam nějaký rozdíl vůbec byl. (článek jsem nečetl)

Každý stb má dneska USB port, tak bych pověsil relé tam, buď přímo s cívkou na 5V nebo třeba přes optočlen / optotriak, kdysi jsem tak měl relé připojené na SCART.

Podmínka je, aby to USB nebylo napájené trvale.

Když tam zbastlíte nějakou rozdvojku, budete tam moct připojit i USB disk.

P.K.