Re: zapínání TV pomocí settopboxu

Sobota Červen 6 14:38:46 CEST 2020

Jako že to měří rozdíl spotřeby stb ve standby a zapnuto? Aby tam nějaký
rozdíl vůbec byl. (článek jsem nečetl)

Každý stb má dneska USB port, tak bych pověsil relé tam, buď přímo s cívkou
na 5V nebo třeba přes optočlen / optotriak, kdysi jsem tak měl relé
připojené na SCART.

Podmínka je, aby to USB nebylo napájené trvale.

Když tam zbastlíte nějakou rozdvojku, budete tam moct připojit i USB disk.

P.K.