Re: arm cm3 dsb instrukce

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Červen 5 12:25:11 CEST 2020

Dík všem za vysvětlení a ještě perličku k tomu SYSRESETU
Podle dokumentace při čtení má AIRCR v horních bitech vrátit magic 5FA potřebný k jeho modifikaci.
můj procesor LPC1769 ovšem vrací magic v opačné endianitě, takže SCB->AIRCR|=4 nefunguje.
A proto jsem vlastně začal zkoumat tu ofiko knihovnu od armů
Lubor