[OT:] Neco na malovani blokovych schemat a vyvojaku

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Pátek Červen 5 09:10:35 CEST 2020

Zdravím,
Na jednoduchá bloková schemata používám webovou aplikaci od DigiKey, je to
celkem použitelné, ale nečekejte zázraky. Exportovat se dá do obrázku, PDF,
a beta do KiCadu (to jsem nezkoušel páč KiCad nepoužívám). A samozřejmě pro
confidential věci to moc dobré nebude.
https://www.digikey.cz/schemeit/home#

Libor