Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 4 22:54:43 CEST 2020

A to operační systém v reálu dělá?
Myslel jsem, že si při smazání souboru příslušnou oblast uvolní ve svých
tabulkách, ale disku to nijak najevo nedává.
Nebo to je nějaké optimalizace, zavedená třeba kvůli SSD?

Díky.
PL