router +VPN

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červen 4 08:50:36 CEST 2020

Tohle zvládne Mikrotik za tři stovky i za deset tisíc. Bez dalšího upřesnění nelze poradit. Dle dotazu bych doporučil domluvit se s někým, kdo s Mikrotiky umí, ať vybere ten správný model a nastaví to. Pokud se s tím chcete naučit dělat, tak potom je potřeba upřesnit, jestli má mít SFP/SFP+, wifi, jaký routovací výkon, stačí 100Mbit nebo 1Gbit, kolik má utáhnout ta VPN, jaký je preferovaný typ VPN, bude tam QoS, VLANy, něco dalšího?