Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 3 11:32:42 CEST 2020

A je to skutečně tak?
Pokud můj SW umí paralelně číst z jednoho disku a zapisovat na druhý,
tak to přece ani při velkém bufferu nezpomalím. Čtení je skoro vždy
rychlejší než zápis, takže než zapíšu předchozí buffer, tak nový je již
načtený.

A pokud tam tento paralelismus není, tak opět je podle mě větší
buffer lepší, protože čtení a zápis kontinuálního bloku bude určitě
rychlejší než třeba 10 čtení a 10 zápisů 10x menšího bufferu.

Až budu příště dělat zálohu, tak to schválně zkusím v praxi.

PL