chem/mech: lepeni ABS aceton / horkovzduch ?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červen 3 11:32:06 CEST 2020

Bacha na to, ta "voda z Dentacrylu" má nerada UV záření - kdysi jsem tím
lepil plastikové modely, časem to ve spoji (a potřísněných místech)
zežloutlo následně se to rozpadlo (já ty modely nebarvil, na to mi nějak
nevycházela trpělivost :) Teoreticky to je taky "jen" rozpouštědlo toho
polystyrenu, prakticky to ale dopadlo jinak...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Ales Filip
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: Wednesday, June 03, 2020 10:49 AM
Subject: Re: chem/mech: lepeni ABS aceton / horkovzduch ?

Dobrý den,

Já jsem dřív také lepil ABS Acetonem, když to byl ještě aceton. Teď mi
přijde, že Acetonové ředidlo je už s něčím smíchané, a není to ono. Předtím
jsem používal Trichlorethylen (Čikuli). Ten byl ještě lepší. Teď to lepím
vodou z Dentacrylu, která mi tady zbyla. To lepí také perfektně.
Každopádně to chce vzít štěteček, namazat (naleptat) obě části, a potom je
přitisknout k sobě. Když to zaschne, tak to většinou při pokusu o rozlomaní
praskne vedle :-)

S pozdravem,

--
 Ales Filip