Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červen 3 10:21:59 CEST 2020

diky za info.
ja porovnaval, zrovnaval(a sleduji) 2T wd black.
ted koukam na ty GOLD, jak se lisi od BLACK, ktery je jeste o dost
drazsi ? ty GOLD vypadaji ve vsech smerech lepsi a jsou levnejsi.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín