chem/mech: lepeni ABS aceton / horkovzduch ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červen 3 08:28:38 CEST 2020

tak jsem ted otestoval jak to drzi a kupodivu se odtrhnul plast tesne
nad lepenym spojem, tedy pres vrtsvy 3D vytisku. to jsem necekal. asi
vznikne nad naleptanym mistem nejake rozhrani. drzelo to fest, to jako jo.
2x foto tady https://tomik-k.rajce.idnes.cz/plasty_lepeni/ .
volal jsem do drogerie a na toulen prej u nich staci obcaka.
tak dneska koupim toulen a udelam dalsi pokus.
povedlo se mi z polska koupit moje oblibene tycky do tavky, bile, urcene
pro vyssi teploty a pevnosti, rychle tuhnouci. TME je prestalo dodavat
do cr a ted uz je ani nema v sortimentu. tak to poladim asi na rychlo
tavkou a vetsi lepeni si necham na jindy :-) drzi to na zdrsnenejch
plastech jak cert, jen se tam nesmi dostat lih.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín