chem/mech: lepeni ABS aceton / horkovzduch ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Červen 2 18:37:48 CEST 2020

ja se treba zachranit necham. je to jen pokus, kdyz je doma 3D tiskarna
a k ni aceton.
toulen roste normalne v drogose, nebo uz je taky "na predpis" ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín