Alternativa ku CorelDraw

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Úterý Červen 2 18:19:28 CEST 2020

Dva roky dozadu som mal na Corel naozaj pifku ako s*al na zakaznikov tak
som hladal alternativu. Skoncilo to nakoniec tym, ze nadalej pouzivam
corel. Mimochodom fakt sa oplati kupil licencia na black friday (aspon
sa dala)

Inkscape:

Negativa:

1. nemozes volne pohybovat s nulovym bodom pravitiek, ten je dany fixne

2. pre mna su tie pravitka v inkscape necitatelne na monitore

Pozitiva:

1. velmi dobre citatelny vygenerovany SVG kod, vyrazne lepsi ako mal corel.

2. je zadarmo

Napriek tomu to vzdy instalujem ludom co nie su ochotni platit za
licenciu (spravidla sukromne ucely)

Vseobecne kombinacia LibreOffice/GIMP/Inkscape/Vlc je nieco na co sa mi
ludia sice stazuju kedze to nepoznaju ale nakoniec to prekusnu ked
odmietnem instalovat pirata MS Office/Photoshop.

PAD