Alternativa ku CorelDraw

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Červen 2 18:05:49 CEST 2020

Zdravim,

no byl jsem hodne nalomen ho koupit, prece jenom je to domaci vyroba, docela dobre vlastnosti
(navic jsem osobne znal cloveka, co tam delal),
ale odradila mne od toho jejich 'nova' cenova politika: osobne o 'pronajem' sw nemam zajem.

takze nadale zustavam u Gimpu (plus nejake pluginy a pomucky kolem), na moje potreby naprosto vyhovujici.
ale jak jsem podotkl vyse, zpracovavam hlavne fotografie (vcetne vyvolavani z rawu).

:)

  Sam