chem/mech: lepeni ABS aceton / horkovzduch ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Červen 2 17:09:40 CEST 2020

takze spoj je acetonem ok, ale kluci karosarsky nemaj cas cekat treba 2
dny na zatuhnuti :-).
a to ohrati treba na 100°C to "vstrebani" par a tim rychlejsi tuhnuti
neurychli ?
necham si ten kvadrik lepit/odpocivat do zitra a uvidime.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín