chem/mech: lepeni ABS aceton / horkovzduch ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červen 2 15:47:57 CEST 2020

Nejsem 3D tiskař, ale hodně dělám s polystyrenem a ABS (díly frézuju).
Použil bych toluen, ne aceton.
Když se ho dá dost a na obě lepené strany, tak se to sleje a vznikne
z toho nerozborná jednota. Něco jako byl třeba kdysi tábor míru. ;-)
Nanášet ideálně štětečkem a pracovat dost rychle.

PL