Alternativa ku CorelDraw

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Červen 2 11:55:40 CEST 2020

Zdravim,

Gimp pouzivam taky (na upravy fotek), ale v tomto pripade si myslim, ze to neni ta spravna alternativa.
Je totoiz rozdil mezi vektorovou grafikou a bitmapovou.

Myslim si, ze prave Inkscape je vyborna nahrada pro tento pripad.
Navic, je hodne intuitivni a ma hafo rozsireni (treba import sekvencnich nebo vyvojovych diagramu z Dia)

proz zajimavost: nakreslit primou caru v Gimpu je docela orisek
:)

  Sam