Osazovacka konecne uz

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Červen 1 18:46:31 CEST 2020

Děkuji 😊

Ten držák na napájecí kabel (a Ethernet kabel a případně ještě třetí kabel) je vytištěný - můj návrh. Také držák zelené desky je vytištěný. Modrá průchodka vpravo dole na zadní straně krabice je také vytištěná. A není vidět ještě jedna průchodka, který je na ten napájecí kabel ve víku, protože to na fotce vůbec není.

Máš stejný nápad jako já, chtěl jsem hřeben udělat. Už několikrát jsem o tom přemýšlel. Dokonce by se to snadno udělalo jako součást držáku desky. Ale pak jsem se na to vyprdnul, protože bych se tam špatně dostával. Všimni si, že ta deska je trochu výš než spodní svorkovnice těch Logo modulů. Takže by to tam dost překáželo.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, June 1, 2020 6:32 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Osazovacka konecne uz

Uznávám, že pěkné.  :-)

Ten držák na napájecí šňůru je samovýroba na frézce nebo to bylo
jako součást té bílé bedny?

Kdybych si chtěl extra moc vymýšlet, tak bych si tam přál ještě
hřeben mezi PLC a tím tišťákem, ve kterém by byly umístěné
ty žluté propojovací kablíky. Kromě toho, že by to vypadalo
dobře, by to ještě ušetřilo práci s měřením přesných délek
těch propojek.

PL