Nejaky modul s vystupmi v 3.3V logike

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Červen 1 17:02:58 CEST 2020

To je přirozená vlastnost všeho na USB že to jede 3V3.
Něco je 5V tolerant a něco má ve své těsné blízkosti level converter.

Já bych použil MCP2200 a pokud bych chtěl něco jiného než nabízí soft z
krabice, tak bych si ho přeprogramoval, protože to je vlastně
PIC18F14K50. Ale to je subjektivní a založené na tom, že už jsem takové
změny mnohokráte dělal.

Pro někoho (spořivějšího :) ) by mohlo být zajímavé použití třeba CH341A
v režimu SPI, to se mi zdá hodně podobné tomu, co malujou v datasheetu.
https://www.onetransistor.eu/2017/12/ch341a-usb-spi-programming.html
Tam člověk dostane v krabici a nějaké dokumentované API a cena za modul
je méně než směšná.