Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 1 13:32:12 CEST 2020

Zajimavy clanek, ja jsem pred rokem vyradil jeden disk, ktery slouzil k
prelejvani filmu, dat atd... delal presne to, co v clanku popisuji.  Treba
pul minuty  i dele seekoval a nereagoval. Dal jsem ho do police a je na nem
napsano nespolehlivy. Ted koukam a  "mel ho tam"..