Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 1 12:58:36 CEST 2020

No ale vždyť pan Sládek píše, že hledal nějaký hadr bez fce SMR. Dá se
předpokládat, že takový disk nebude ten z nejmodernějších.
Veřím tomu, že tím, že kapacity disků neustále rostou bude SMR už
nerozlučně spjato s každým HDD.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 1. 6. 2020 v 11:10 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>