Znovu plošňák podomácku - toner transfer

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Červenec 31 14:28:10 CEST 2020

Dělá mi jeden kamarád občas nějaké desky. Včera jsem u něj byl a používá
klasickou metodu
kdy vytiskne motiv zrcadlově na takový ten voskový papír a nažehlí pak
přímo na desku.
Já to také více-méně úspěšně zkoušel, problém byl v tom že nanesený toner
na desce nebyl celistvý a byly tam po leptání malinké dírky.

On používá nějakou velmi starou tiskárnu  Tally T9308. (Tally umí krásný
černý tisk narozdíl od mé HP1100, kterou jsem to také zkoušel ale není to
ono.) A po nažehlení tu desku na chvíli ještě vykoupe v benzínu a nechá
uschnout.
Výsledek je naprosto perfektní, v podstatě profesionální deska.
Zvláštní je, že ten originální toner XEROX co se v té tiskárně používá není
rozpustný v acetonu - nafetování tam nefunguje.
Ale to krátké vyprání v benzínu udělá divy, krásně se to zacelí a po
uschnutí to je perfektní krytí.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>