linux prikazovy riadok

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Červenec 30 22:35:57 CEST 2020

V pythone to mam, ale scripty po transparentnom update zo strany
prevadzkovatela riadiacich systemov prestali fungovat. Kedze bolo
riesenie problemu s pythonom v nedohladne, musel som rychlo najst
docasne nahradne riesenie. Toto bolo na uplne najnizsej urovni, pisat
prikazy priamo z terminalu.
Python uz medzicasom rozchodili, stacilo niekolko hodin magickeho
hackovania.
Vcera ma rovnako nasral Xilinx pod W10. Dialkove flashovanie firmware
prestalo po 10 rokoch fungovat, lebo sa preslo na git. Je to moderny
system pre spravu verzii, takze to musime pouzivat, nie tie zastarale
prehistoricke veci. Preportovat veci na git, ktore roky predtym
fungovali je prilis vela prace, na co zase nemame ludi. Takze koli
pokroku v oblasti software postupne stracame dolezite nastroje pre pracu
s hardware, ktore dlhe roky spolahlivo fungovali. Ten hardware by tam
fungoval este o 20 rokov. Len ho niet cim preprogramovat, ani riadit.
Takze laptop a programator. Ale rozchodit Impact pod W10 je takmer
nemozne. Mam odlozeny 10 rokov stary laptop v W7, na ktorom to este
funguje.
Pokrok nezastavis...