OT: Neco jako virtualni "remote" prohlizec

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červenec 30 13:38:36 CEST 2020

Až tak jsem to pravda nezkoumal... je na to něco lepšího jak tyto informace
zjistit i to jak která aplikace vytezuje systém než přes nastaveni-aplikace
(v tomhle pripade ukrojeny prostor z uloziste)?