OT: Neco jako virtualni "remote" prohlizec

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červenec 30 11:50:57 CEST 2020

Používám v mobilu výhradně Chrome a funguje docela uspokojivě i na
zmíněných stránkách. Jinak tyto stránky mají vetsinou vlasni aplikace kde
se ten obsah zobrazuje ještě rychleji a je to i pohodlnější. Občas se
zobrazí reklama (obrazek), ale není to nic hrozného (možná je jí tam i méně
než na samotnem webu). Možná si někdo řekne, ze instalovat app do mobilu
kvůli každému webu nebudu, ale u těch zpravodajských je obsah v app
většinou přehlednější a prohlizeni rychlejší.