OT: Neco jako virtualni "remote" prohlizec

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červenec 29 21:13:31 CEST 2020

Zdravim

kdyz si v mobilu ve firefoxu prohlizim webove stranky tak vetsina
se jich chova normalne, ale kdyz vlezu na stranky typu idnes, novinky,
blesk tak se totalne vytizi procesor mobilu, mobil zacne silene topit
a baterka mizi pred ocima. A taky to trva vecnost nez se nactou.

Mam podezreni jestli tam nemaji nejake skripty pro tezbu kryptomen,
nechapu jak takova stranka muze vytizit procesor v samsungu S9 coz
neni nic tak stareho.

Kazdopadne mne napadlo jestli neexistuje neco jako remote prohlizec.
Predstavuji si to tak, ze by aplikace prohlizece bezela nekde trvale
na serveru a k ni byla na mobilu zobrazovaci aplikace ktera by se na
ni napojovala.

Prohlizeni by delala ta cast na serveru a po siti by se necim jako RDP
prenasela jen vysledna obrazovka do zobrazovaci apky na mobilu.
Melo by to umet nastavit virtualni velikost okna prohlizece dle rozliseni
a orientace mobilu.

Neslyseli jste o necem takovem ?