OT? zajímavá předplacenka

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červenec 29 20:42:08 CEST 2020

On Wed, 29 Jul 2020, Jan Kuba wrote:

> https://www.datamanie.cz/
>
> Možná to pro někoho bude zajímavé. Já si to dokážu představit i jako
> náhradu pevného připojení na doma. Případně přenosný hotspot do auta atd.
> 100 GB dat měsíčně nespotřebuji ani na pevné lince doma. Mám tam běžně tak
> kolem 20 až 30 GB a to většinou traficu udělají děti.

Zdravim

chci se zeptat ostatnich jake mate zkusenosti s mobilnimi daty ?
Za mne tedy nic moc. Funguje to ve meste nekde v restauraci, kde
vetsinou byva i free wifi, ale venku je to bida s nouzi. Nekde
na vesnici je to hrozne pomale a pokud se na miste sejde vic lidi
tak se to stane nepouzitelne.

Mam Tmobile . Driv s O2 mi to pripadalo subjektivne rychlejsi
(ale to uz je hodne let) a meli verejne adresy. Tmobile jede
pres NAT.