Modul s USB a device descriptor failed.

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Středa Červenec 29 11:34:31 CEST 2020

Ahoj,

dělám poprvé s nějakým modulem, který má USB a snažím se jej rozchodit pro
případný update FW.

Jedná se o SIMCOM SIM5300E modul.

Po připojení do portu windows rozpoznají usb zařízení (zvuk), ve správci
zařízení naskočí "neznámé zařízení USB".

V detailu ale není žádné hardware ID a píše "A request for the USB device
descriptor failed.".

Co to přesně znamená? Předpokládám spíše problém v čipu nebo v zapojení?
Pokud by chyběly ovladače, určitě by vrátil Hardware ID ne?

Jediné, co jsem zkoušel, bylo prohodit D+/D-, ale chová se to stále stejně.

Jinak to mám zapojené přímo na kablík bez USBLC6, který nemám, ale to by
snad nemuselo vadit?

Díky.

--
Milan Čížek