Re: [OT] mrveni mailu - doporučte klienta

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Červenec 29 10:58:40 CEST 2020

Roky pouzivam TB verzie 3.1.15, v portable prevedeni s vypnutymi
aktualizaciami. Mam PC a 2 NB a tak pri niektorych SW volim portable
verzie, ktore si raz nakonfigurujem, vyladim na svoj obraz a potom ich
jednoducho prenesiem na iny PC.
Asi pred 2 rokmi mi napadlo vyskusat novu verziu TB. Nepacil sa mi
novy vzhlad a v rozumnom case som nenasiel ako ho nakonfigurovat tak,
ako by som chcel. Tak som ostal pri svojej vyladenej starej verzii.

miro

st 29. 7. 2020 o 10:47 Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal(a):