Re: [OT] mrveni mailu - doporučte klienta

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červenec 29 10:20:19 CEST 2020

Vůbec nic (kromě potenciální "nebezpečnosti") Vám nebrání v používání
jakékoliv starší verze. Pluginy do nich jsou taky dostupné.

https://archive.mozilla.org/pub/thunderbird/releases/

Pravda je, že "vývoj" u Mozilly (a to ještě spíš u FF) se za prvé stále
zrychluje, za druhé je svévolný, samoúčelný a nesmyslný a výsledek je
stále více pro Anežku Vomáčkojc.

Nicméně lze to jednoduše napravit, stačí jen trochu myslet. Nic nemusíte
"buildovat".

--
Jirka