Re: [OT] mrveni mailu - doporučte klienta

Středa Červenec 29 08:27:13 CEST 2020

Tohle jsem nezkoumal, odjakživa používám anglickou verzi a česká mi nechyběla.
Nicméně existují i jiné (německá, italská, francouzská) tak je docela možné, že to
nějak jde.

Aha, tak google říká, že pro starší verze existoval i český modul, vyvíjel to Jiří
Kuchta z VUT Brno, ale kde je mu dnes konec? Zkus ho najít, třeba poradí.

D.O.