Re: [OT] mrveni mailu - doporučte klienta

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Červenec 28 12:29:31 CEST 2020

Ne, nedokážu. Vlastně jo, ale nějak nevím, proč bych to dělal (zejména
když je moře alternativ, jak s tím neobtěžovat).

Kolega Obdržálek mě pouze předběhl, uvažoval jsem o podobném mailu už včera.

--
Jirka