[OT] mrveni mailu

Úterý Červenec 28 10:02:28 CEST 2020

Co to je za debilní módu, že mailer vkládá reklamu doprostřed textu? To je jak z Monty
Pythonu. Už jsem si všimnul párkrát dřív, ale teď na mě z konfery vyskočily dva za sebou...

D.O.

Výborný test lupy jsou odpory miniMELF s barevným kódem. Kdysi jsem se na ně
kouknul lupou a proužků bylo 2x tolik a jinak barevných. Bez ní jsem to při
troše snahy přečet.

Co ale můžu max. doporučit,

---
New Outlook Express and Windows Live Mail replacement - get it here:
https://www.oeclassic.com/

 je bazarový binokulární mikroskop. Ona teda ani bazarová cena není moc hobby-
friendly, ale je to úplně jinej level.

PH

Ahoj, mam soubor s textem v pdf. Je to text v cestine. Na prvni pohled se zda, ze jde
o jeden font. Kdyz ho kus

---
New Outlook Express and Windows Live Mail replacement - get it here:
https://www.oeclassic.com/

 oznacim a dam kopirovat, vlozim do wordu, tak mam text zkopirovany spravne krome
znaku Z s hackem.
Otazka zni, da se nejak jednoduse tento znak napravit?

Diky za nasmerovani.

 o.