Re: [OT] Dílenská lupa

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červenec 27 19:54:13 CEST 2020

Dobrý den,

Já mám takovouto. Má 3D, a je na práci naprosto vyhovující. Když jsem ji
kupoval, tak měli vedle sebe zářivkovou a LED verzi. Když jsem je
porovnal, tak jsem vzal jednoznačně tu zářivkovou. Svítila daleko lépe,
silnější a rozptýlené světlo.
https://svet-salonu.cz/kosmeticka-lampa-s-lupou-rt-202-p363

S pozdravem,

--