OT: co s neplaticem?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Červenec 26 16:40:07 CEST 2020

Faktoring může fungovat více způsoby. Záleží na tom, co si ten známý u faktoringové společnosti objednal a ujednal. Evidentně nemá sjednané převzetí rizika neplacení. Jinak postoupit pohledávku můžeš bez souhlasu dlužníka.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Sunday, July 26, 2020 4:16 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: co s neplaticem?

Tohle sice funguje, ale za vše stejně ručí dodavatel, pokud by to byl odběratel musel by s tím souhlasit.
Strašně vtipné je, že u známého ve firmě to používají (autodoprava), no a super, je že tam je nějaká
splatnost třeba 90dnů, no a když to ten odběratel platí pozdě i té společnosti, tak ten úrok za pozdní
platbu účtují dodavateli. Logicky je to pro ně partner a on je potřebuje.
Takže pak za pozdní platbu svého zákazníka člověk ještě platí úroky z prodlení a samozřejmě i částku
za službu faktoringu, moc hezké.....

Zdeněk Aster