Re: rychlonabíjení mobilu

Neděle Červenec 26 10:23:47 CEST 2020

Já bych byl taky opatrný připojovat k novému mobilu něco
nestandardního. V práci jsem dostal taky mobil s USB-C a
rychlonabíjením, na originál nabíječce je napsané něco jako 5V/xxA,
9V/xxA, ale upřímně řečeno, nemám potřebu rychlonabíjet, tu nabíječku
mám v práci, doma nějakou obyč 5V (několik, vždycky to od něčeho
zbyde) a kabel odněkud z KIK, PEPCO, IKEA... Nabíjí se to dost rychle
i z těch 5V. V autě mi to stíhá z 5V nabíjet i když běží online
navigace (= velká spotřeba, svítí displej, tahá to data). Pozor, to
není úplně samozřejmost, měl jsem v autě jiný mobil jen pro navigaci a
byl to problém. Pokud se vybil do nuly, tak se sice s nabíjením
zapnul, ale pokud se používal, tak se prostě nestíhal nabíjet a
vypínal se.

Rychlonabíjení bylo vymyšleno hlavně pro velké mobily, tablety a nebo
notebooky, protože buď by se to z 5V nabíjelo věčnost a nebo by to
vůbec nešlo.

Pavel Kadečka.