OT: co s neplaticem?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červenec 25 22:24:30 CEST 2020

To se lehko napíše a mnohem hůře dělá. Je mnoho lidí, kteří mají specifické
zákazníky, a podobné velmi těžko najdou. Nebo je to náročné a jsou s tím
další výdaje a čas.  Já samozřejmě nechci obhajovat neřesti firem, (na
kterých je člověk ještě ke všemu  víceméně závislý) ale neumím si
představit, že jednoho dne takového zákazníka ztratím.  Mám kvůli němu
spousty vybavení,  přípravků,  postupů  a materiálu a tohle všechno by mi
bylo k ničemu, když ho pošlu k vodě.
Jenom proto, že mi pravidelně opožďuje platby.  Naučil jsem se s tím žít a
beru to stejně tak, jako můj soused to, že mu v pátek večer špatně funguje
internet.  On to ví  a počítá s tím. Může sice přejít jinam, kde mu to bude
fungovat  lépe, ale  bude to mít dražší. Bude muset psát výpověď. Pořizovat
jiné koncové zařízení.  Musí se upsat jinému providerovi atd.   Jsou lidé,
kteří by to udělali, on ne. Je jinak spokojený a zvykl si na to, takže to
nechává být...